Meest gestelde vragen2021-04-10T11:25:15+01:00
Home>Over ons>Meest gestelde vragen

Antwoorden op de meest gestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur op telefoonnummer: 085 – 06 07 004.

Van wie ontvang ik de maandelijkse huur?2020-07-29T13:15:47+01:00

City Estate zal de huur maandelijks bij de huurders innen. Als opdrachtgever heb jij hier dus geen omkijken naar. Vervolgens zullen wij de huur binnen 2 weken doorstorten naar onze opdrachtgever.

Hoe wordt het beheer van mijn woning gedaan?2020-07-29T13:26:04+01:00

De taken en verantwoordelijkheden van City Estate gedurende het beheer zijn zeer uitgebreid. Denk hierbij aan:

  • Maandelijks de huur innen en deze doorstorten naar jou als eigenaar
  • Indien nodig pro-actief debiteurenbeheer
  • 24/7 Storingsdienst
  • Periodieke woning inspecties
  • Eerste aanspreekpunt voor huurder
  • Reparatieverzoeken aannemen en afhandelen
  • Jaarlijkse huurverhogingen verzorgen
Hoe lang duurt het voordat mijn inschrijving in behandeling genomen wordt?2020-07-29T13:18:48+01:00

Zodra jij je hebt ingeschreven als woningzoekende via onze website sta je direct actief op onze wachtlijst. Wanneer wij woonruimte beschikbaar hebben dat voldoet aan jou wensen en eisen zullen wij contact met je opnemen.

Wie kan ik benaderen bij storingen of calamiteiten?2020-03-16T18:10:22+01:00

Voor storingen en calamiteiten is City Estate de partij die je hiervoor moet inlichten. Heb je te maken met een storing zoals bijvoorbeeld een kapotte CV ketel, lekkage of stroomuitval? Of heb je een ander (niet spoedeisend) reparatieverzoek voor je woning? Geef deze dan tijdig aan ons door via ons contactformulier.

Bij een spoedreparatie zijn wij telefonisch te bereiken via telefoonnummer: 085 – 06 07 004 (24/7 bereikbaar). Denk hierbij aan een gas lekkage, brand of een gesprongen waterleiding. Wanneer je zelf op eigen initiatief een bedrijf regelt, betaal je ook zelf de kosten.

In welke regio moet de woning liggen om te verhuren?2020-03-16T18:40:25+01:00

City Estate is door heel Nederland actief en heeft door het hele land woningen in verhuur en beheer.

Waarom zou ik mijn woning bij City Estate aanmelden?2020-03-16T18:35:52+01:00

Bij City Estate betaal je geen courtages maar een vast bedrag per maand waarvoor wij alle werkzaamheden die bij verhuren en beheren horen uit handen nemen. Indien gewenst kunnen wij ook huurgaranties afgeven, waardoor je als vastgoedbelegger geen debiteurenrisico loopt. Bekijk hier alle voordelen van City Estate!

Voor wie is City Estate bedoeld?2020-07-29T13:13:33+01:00

City Estate is er voor iedereen die zijn woning zorgeloos en tegen een vast laag maandbedrag wil verhuren. Wij werken voor zowel particulieren als institutionele beleggers.

Hoe berekenen jullie de maandelijkse huurprijs?2020-07-29T13:11:06+01:00

De verhuurprijs is gebaseerd op jou wensen en de eigenschappen van de woning. Denk hierbij aan: de ligging, oppervlakte, het aantal kamers, huurprijzen uit de omgeving, huidige verhuurmarkt, etc. Bij de woningopname wordt er aan de hand van jou wensen en de eigenschappen van de woning een huurvoorstel gemaakt.

Hoe kan ik mij inschrijven bij City Estate?2020-03-16T18:16:56+01:00

Via onze inschrijfpagina kan jij je heel gemakkelijk en kosteloos inschrijven. Zodra al je gegevens bij ons bekend zijn, zullen wij je actief benaderen wanneer wij geschikt woningaanbod in onze portefeuille hebben.

Wat doet City Estate anders dan andere verhuurmakelaars?2021-10-06T10:15:56+01:00

City Estate hanteert in tegenstelling tot andere verhuurmakelaars geen courtages. Oftewel, bij ons betaal je geen maandhuur aan courtage voor de verhuurbemiddeling en daar bovenop nog eens een maandfee voor het dagelijkse beheer. Nee, bij City Estate betaal je één vast bedrag per maand waarvoor wij alle diensten die bij het verhuren en beheren van je woning horen uit handen nemen. Lees meer over onze werkwijze of meld direct jouw woonruimte aan voor de verhuur.

Wie regelt het onderhoud van mijn woning?2020-03-16T18:28:16+01:00

Mocht er onderhoud van de woning ontstaan, dan zullen wij deze in overleg met jou oplossen. Kleine reparaties zoals beschreven in het huurcontract zal de huurder voor haar rekening nemen. Het overige onderhoud zal bij de eigenaar van de woning liggen. Echter hebben wij een groot netwerk van onderhoudsmedewerkers zodat wij jou als eigenaar hierin volledig kunnen ontzorgen.

Ga naar de bovenkant