Klachten- en geschillenprocedure City Estate

Let op: Deze klachtenprocedure is niet bedoeld voor het doorgeven van reparatieverzoeken.
Huur jij via City Estate en heb jij een reparatieverzoek? Meld dan je reparatieverzoek via deze link.

City Estate streeft bij haar dienstverlening altijd naar kwaliteit en onafhankelijkheid. Het kan voorkomen dat jij als huurder of opdrachtgever minder of helemaal niet tevreden bent over het handelen of nalaten van City Estate, diens medewerkers of een van haar gecontracteerde onderaannemers. Wij stellen het op prijs wanneer jij jouw klacht(en) kenbaar maakt aan ons. Op deze manier is het voor ons mogelijk om te proberen een oplossing te vinden. Daarnaast kunnen wij onze werkzaamheden op deze manier blijven optimaliseren.

Wij hanteren onderstaande klachtenprocedure waarbij iedere klacht op dezelfde wijze in behandeling genomen zal worden.

Een telefonische of mondelinge klacht wordt niet beschouwd als klacht. Een medewerker tegenover wie de klacht wordt geuit zal de klager mededelen dat, indien de klager een klacht wenst in te dienen, hij/zij dit per e-mail of schriftelijk kan doen.

Schriftelijk indienen

Jij kunt jouw klacht, omschrijving, onderbouwing en standpunt schriftelijk indienen. Op voorhand verzoeken wij jou alle relevante documenten in kopie bij te voegen. Wij kunnen geen anonieme klachten in behandeling nemen.

Jouw klacht kan jij ook per e-mail richten aan info@cityestate.nl of schriftelijk naar onderstaand adres:

City Estate B.V.
T.a.v. Secretariaat
Hollantlaan 10
3526 AM Utrecht

Procedure

Stap 1: Zodra wij jouw volledige klacht ontvangen hebben zal deze intern worden doorgestuurd naar het desbetreffende bedrijfsonderdeel.

Stap 2: De klacht wordt binnen 7 dagen bevestigd door het desbetreffende bedrijfsonderdeel en hierin wordt vermeld wie de klacht in behandeling zal nemen. Mocht het noodzakelijk zijn om extra informatie te ontvangen dan wordt er contact met jou opgenomen

Stap 3: Je ontvangt vervolgens binnen 28 dagen een onderbouwde en gemotiveerde reactie van ons.

Stap 4: Indien er binnen 5 werkdagen na het versturen van de onderbouwde en gemotiveerde reactie geen reactie is ontvangen van de klager zal de klacht als afgehandeld worden beschouwd.

Stap 5: De klachtbrief wordt door de behandelaar opgeborgen in het dossier van de desbetreffende klager.

Na behandeling

Mocht jij je niet kunnen vinden in de wijze waarop de klacht is afgewikkeld of de gang van zaken van het traject, dan is het mogelijk om jouw klacht voor te leggen aan het Nederlands Arbitrage Instituut. Dit is niet kosteloos en de kosten zijn in dat geval voor jouw eigen rekening. Onderstaand tref je de adresgegevens van het Nederlands Arbitrage Instituut:

Secretariaat NAI
Postbus 21075
3001 AB Rotterdam

Telefoonnummer: 010-281 6969
E-mail: secretariaat@nai-nl.org
Website: www.nai-nl.org

Klachtenprocedure