Vastgoedbeheer van logistiek
Met de exponentiële groei van o.a. de e-commerce sector is logistiek vastgoed uitgegroeid tot een belangrijke sector binnen de vastgoedbranche, variërend van last mile oplossingen tot grote distributiecentra. City Estate heeft diverse soorten logistiek vastgoed in haar beheerportefeuille, waaronder (speciale) magazijnen, distributiecentra, lichte industrie en koelhuizen. Elk type logistiek vastgoed brengt unieke uitdagingen met zich mee op het gebied van vastgoedbeheer. Met onze expertise en ervaring staan we klaar om deze uitdagingen aan te pakken en zorgen we voor een optimaal vastgoedbeheer van jouw logistieke vastgoedportefeuille.
Een greep uit de dagelijkse taken zijn o.a.:
- Vastgoedonderhoud
- Maandelijks innen van de huren
- Administratie
- Huurmutaties
- Klachten en andere meldingen
Als vastgoedeigenaar wil je het rendement van jouw logistieke vastgoed optimaliseren, zonder dat dit ten koste gaat van de staat van het onderhoud en de huurderstevredenheid. Met de diensten van City Estate kan jij zorgeloos genieten van een goed rendement. Wij zijn gespecialiseerd in het vastgoedbeheer van logistiek vastgoed.
City Estate kan met haar ruim 35 vastgoeddiensten alle werkzaamheden voor jou uithanden nemen. Wij komen op voor jouw belangen, wij regelen dat alles juridisch klopt en zorgen dat jouw rendement zo hoog mogelijk is. Het resultaat is goed onderhouden logistiek vastgoed, een hoge huurderstevredenheid, de administratie op orde en een optimaal rendement.
- Maximale ontzorging
- 24/7 storingsdienst
- Altijd inzage via Mijn City Estate
- Landelijk actief
Commercieel vastgoedbeheer
Onze werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Optimaliseren van het rendement
- Collegiale samenwerking met (lokale) bedrijfsmakelaars
- Screening van huurders
Technisch vastgoedbeheer
Onze werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Eerste aanspreekpunt bij vragen, storingen of calamiteiten
- Aannemen en uitvoeren van service- en mutatieonderhoud
- 24/7 storingsdienst
- Begeleiden van onderhoudswerkzaamheden
- Opstellen van een inspectierapport
Financieel vastgoedbeheer
Onze werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Maandelijks verzenden en innen van huurfacturen
- Jaarlijkse huurindexatie
- Proactief debiteurenbeheer
- Servicekosten afrekening opstellen
Administratief vastgoedbeheer
Onze werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Contract management
- Het bijhouden van een huurdossier
- Via Mijn City Estate altijd inzage in gegevens
- Opstellen en verwerken van documenten
Ja, ik wil graag meer informatie ontvangen over vastgoedbeheer
Laat je gegevens hieronder achter en wij bellen je dezelfde werkdag nog terug.